Η επίδραση μιας πολυμεσικής εφαρμογής στη γνωστική μάθηση και στην παρακίνηση αθλητριών Πετοσφαίρισης 8-12 ετών
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση βελτίωσης της θεωρητικής γνώσης στην τεχνική βασικών δεξιοτήτων και τους κανονισμούς του μίνι βόλεϊ καθώς και της εσωτερικής παρακίνησης των συμμετεχόντων που χρησιμοποίησαν για αυτό τον σκοπό τον ιστότοπο www.minivolley.gr. Η συγκεκριμένη μελέτη επιλέχθηκε διότι, βάση της διεθνούς βιβλιογραφίας, παρατηρείται μια έντονη προσπάθεια τα τελευταία χρόνια για τη διαπίστωση της αποτελεσματικότητας των πολυμέσων στη μάθηση κινητικών δεξιοτήτων. Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 121 κορίτσια ηλικίας 10-12 ετών (MO = 10,94, TA = 1,1 που ήταν αθλήτριες του βόλεϊ σε τμήματα ανάπτυξης ομάδων, με πρακτική εμπειρία 0-2 ετών (MO = 1,44, TA = 1,4).Τα αποτελέσματα των μετρήσεων αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS 24. Η θεωρητική γνώση αξιολογήθηκε με γνωστικό τεστ 22 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και η εσωτερική παρακίνηση με το Intrinsic Motivation Inventory (IMI) των McAuely, Dancan and Tammen, (1989). Το επίπεδο σημαντικότητας ορίστηκε στο p<0.05. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε στατιστικά σημαντική βελτίωση της πειραματικής ομάδας σε όλες τις παραμέτρους των αναλύσεων. Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα ταυτίζονται απόλυτα με την πλειονότητα των πρόσφατων ερευνών.Αναφορές
Adams, Thomas M; Kandt, Gregory K; Throgmartin, David; Waldrop, Philip B. (1991) Computer-Assisted Instruction vs. Lecture Methods. Physical Educator Indianapolis.
Baker W., Hale T., Gifford B.R. (2004). From theory to implementation. The mediated learning approach to computer-mediated instruction, learning and assessment. http://www.educause.edu/pub/er/review/reviewArticles/32542.html.
Bandura, A. (1977). Social learning theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Bomia, L; Beluzo, L; Demeester, D; Elander, K; Johnson, M; Sheldon, B (1997) The Impact of Teaching Strategies on Intrinsic Motivation https://eric.ed.gov/?id=ED418925.
Bosniadou S. (2006). Children, Schools and Computers Athens Gutenberg, pp. 31-56.
Bowman, A. (1995). Teaching ethics: telling stories. Nurse Education Today, 15(1), 33-38.
Boyce, B.A. (1988). A computerized simulation of teaching. A glimpse of the real world. Journal of Physical Education, Recreation and Dance, 59(2), 31-33.
Burton Dwight L. (1955). Comic Books: A Teacher's Analysis. The Elementary School Journal, 56(2), 73-75.
Capper, J. and Copple, C. (1985). Computer Use in Education: Research Review and Instructional Implications. Washington, DC, Center for Research into Practice
Chittaro, L., & Ranon, R. (2007). Web3D technologies in learning, education and training: Motivations, issues, opportunities. Computers & Education, 49(1), 3-18. doi:https://doi.org/10.1016/j.compedu.2005.06.002.
Coehlo, J.D. (1999). Physical education in the 21st century. Teaching Elementary Physical Education, 10(6), 29-30.
Elliott J. (2002) Design of a 3D interactive math learning environment. Proceeding of International Conference on Designing Interactive Systems (DIS2002); Jun 25– 28; London, England. New York, NY: Association for Computing Machinery; 2002
Farrow M, Sims R. (1987). Computer-assisted learning in occupational therapy. Australian Occupational Therapy Journal, 34, 53–58.
Fletcher, D. (1990). The effectiveness and cost of interactive videodisc instruction in defense training and education (IDA Paper P-2372). Alexandria, VA, Institute for Defense Analyses
Gallahue, D.G. (1996). Developmental physical education for today's children. Dubuque, IA: Brown and Benchmark
Giakoumatou T. (2003). New Technologies Meet the Greek School Association of Philologists of Aigialeia and Kalavrita "Dokei moi" Aigio, vol. 1. www2.e-yliko.gr/epimorf/fil/DOKEIMOI.pdf.
Goggin, N.L., Finkenberg, M.E., and Morrow, J.R. (1997). Instructional technology in higher education teaching. Quest, 49(3), 280-290.
Gunawardena CN, McIsaac MS. (2004). Handbook of research on educational communications and technology. 2
Haggerty, T. (1997). Influence of information technologies on kinesiology and physical education. Quest, 49, 254-269.
Hasebrook, J.P. (1997). Wem nützt Multimedia – und warum? – Lebenslanges Lernen mit Multimedia Whom does multimedia support – and why? – Life-long learning with multimedia. Multi-Media-Mania. Refl exionen zu Aspekten neuer Medien, ed. R. Pfammatter, UVK Medien: Konstanz, pp. 101–124.
Hong, Q., He, W. (2018). Application of computer virtual reality technology in sports training. Journal of Beijing printing University, 1, 157–159.
Kerns, M. (1989). The effectiveness of computer-assisted instruction in teaching tennis rules and strategies. Journal of Teaching in Physical Education, 8, 170-176
Kulik, J.A. (1983). Synthesis of research on computer-based instruction. Educational Leadership, 41(1), 19-21.
Li, J. (2015). Students forget 95% of what they learn in high school after 3 days. Here's how to help them study. https://blog.mytuition.nz/high-school/students-forget-everything-heres-how-to-help-them-stud
Mc Auely, E., Dancan, T., Tammen, V.V. (1989). Psychometric properties of the Intrinsic Motivation Inventory in a competitive sport setting: a confirmatory factor analysis. Research Quarterly Exercise and Sport, 60(1), 48-58. DOI: 10.1080/02701367.1989.10607413
Najjar, L.J. (1996). Multimedia information and learning. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 5(2), 129-150.
Rintala, J. (1998). Computer technology in higher education: an experiment not a solution. Quest, 50, 366-378.
Rouse, D. P. (2000). The effectiveness of computer-assisted instruction in teaching nursing students about congenital heart disease. Computer Nurse, 18, 282-287.
Skinsley, M. and Brodie, D. (1990). A study of the effectiveness of computer assisted learning in physical education. Research supplement, 7, 14-16.
Taylor, E. S, (2002) Health Psychology with Power Web. McGraw-Hill Humanities /Social Sciences/Langua (January 1, 1774) ASIN: B01JXNIYKC.
Tzetzis, G., & Lola, A. C. (2015). The effect of analogy, implicit, and explicit learning on anticipation in volleyball serving. International Journal of Sport Psychology, 46(2), 152–166.
Vichitvejpaisal, P., Sitthikongsak, S., Preechakoon, B., Kraiprasit, K., Parakkamodom, S., Manon, C., & Petcharatana, S. (2001). Does computer-assisted instruction really help to improve the learning process? Medical Education, 35(10), 983–989. https://doi.org/10.1046/j.1365-2923.2001.01020.x.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Τεύχος
Ενότητα
Άδεια
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
α. Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
β. Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
γ. Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας